Možná už jste udělali vše, co bylo ve vašich silách, abyste svůj elektronický obchod či vaše webové stránky co nejvíce zdokonalili tak, aby uspokojily každého potenciálního zákazníka. Jste tedy přesvědčeni, že všichni nakupující na internetu musí nad vaší nabídkou jednoznačně zajásat a zvolit si jako dodavatele, ať už zboží či služeb, právě vás. Jenže divné je, že ať děláte, co můžete, tak vaše tržby jsou pořád stejné a noví zákazníci se k vám zkrátka nehrnou. Vypadá to jako by byl váš obchod zakletý. Čím to může být?
Třeba tím, že jste málo vidět. Anebo nejste vidět vůbec. Ovšem v takové pozici budete jen těžko prodávat. Ať už nabízíte obvyklé či úzce specializované služby, ať již nabízíte to nejlevnější anebo to nejkvalitnější zboží, tak nikdy neprodáte ani kus, pokud na vás na internetu nikdo nenarazí. Možná vám to nyní připadá divné. Možná jste si od svého elektronického obchodu slibovali, že jakmile vstoupíte do virtuálního prostoru, tak už se k vám dostane každý. Jenže ona to není tak úplně pravda. Na jednu stranu se k vám opravdu může dostat naprosto každý, každý může vstoupit do vašeho elektronického obchodu anebo navštívit vaše webové stránky, ať už je z Chebu anebo z Ostravy anebo klidně z Číny. Jenže problém je v tom, jak vás ti lidé mají v té ohromné spoustě informací na internetu najít.
Pokud na zadané klíčové slovo, které se vás týká, vyhledávač vaše stránky vůbec nezobrazí, tak se někde stala velká chyba. A s velkou pravděpodobností souvisí s optimalizací webových stránek, které vám patří. Aby vás zákazníci objevili, tak je nezbytné, aby se váš odkaz zobrazoval na předních příčkách ve vyhledávačích, ať už jde o google či o seznam. Jakmile se ocitnete někde vzadu, byť třeba na druhé straně, tak je šance, že vaše nabídka někoho osloví pramalá.
Vaším hlavním cílem by tedy mělo být, dostat se díky správné seo optimalizaci až úplně nahoru.